Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Nunc eget porttitor arcu, pellentesque pharetra sodales est.
Kampagnen “Børn bliver også skilt” blev lanceret i efteråret 2022 og var en del af Børns Vilkårs skilsmisseguide, som skal hjælpe børn og voksne med at få et bedre forløb i forbindelse med en skilsmisse.
“Børn bliver også skilt” er udarbejdet af Børns Vilkår og LEAD Agency, som kontaktede os for at lave filmproduktionen til kampagnen. Vi deltog i processen og stod for at udarbejde det visuelle udtryk, fandt lokationen og producerede optagelserne med efterfølgende klipning og color grade.
Kampagnefilmen opnåede 332.000 visninger på forskellige sociale medier og fik 22.000 personer til at klikke sig videre ind til Børns Vilkårs skilsmisseguide.
Du kan besøge kampagnen her: https://bornsvilkar.dk/skilsmisseguiden/
Læs mere om effekten af kampagnen her: https://leadagency.dk/arbejde/boern-bliver-ogsa-skilt/
Hos Det Kgl. Teater hjælper vi marketing- og kommunikationsafdelingerne med at lave forskellige typer af filmproduktioner. Vi laver trailere, teaser-film samt forskellige interne og eksterne produktioner og kampagner til både Operaen, Skuespilhuset og Gamle Scene.
Vi har samarbejdet med Det Kgl. Teater siden 2016 og har lavet mange filmproduktioner til deres hjemmeside, sociale medier og tv.
Senest har vi produceret trailere til operaerne Elektra og Aida, samt en “bag om”-film til forestillingen Gotta Dance!. Du kan se det hele på: https://kglteater.dk.
Byg Garanti ønskede at lave en kampagne, der i en ny stil og tone skulle kommunikere omkring deres garantiordning. Primetime kontaktede os, og i samarbejde udviklede vi ideen til reklamefilmen “Fordi byggeriet bare skal spille”.
Samspillet mellem musik og billeder var bærende i denne reklamefilm, så ud over at stå for casting, lokation og selve produktionen af filmen, fik vi komponeret en lydside, der var helt integreret og indtænkt i hvert klip og hvert skud.
Kampagnen kører på Byg Garantis platforme og er en integreret del af Byg Garantis medlemmers kommunikation.
Copenhagen Contemporary er et museum for samtidskunst, der ligger på Refshaleøen i København. De viser både dansk og international samtidskunst og fungerer også som et kreativt hus med forskellige værksteder, events og workshops for alle aldre.
Vi producerer forskellige typer film for CC, herunder teasere for udstillinger, kunstnerinterviews, kampagnefilm for deres forskellige initiativer og reklamefilm. Produktionerne laves i tæt samarbejde med CC’s kommunikationsafdeling, som vi har samarbejdet med siden 2020.
Vi har i samarbejde med kommunikationsbureauet Primetime produceret film til en række vigtige kampagner for Sundhedsstyrelsen.
Vi har lavet film til indsatsen “En af os”, der arbejder for at afstigmatisere psykiske sygdomme. Vi har produceret film til kampagnen “Godt spottet”, som oplyser om vigtigheden af tidlig opsporing af diabetes type-2. Vi har også lavet film til kampagnen “Ren rutine”, der fokuserer på, hvad man kunne gøre for at mindske smitte under Covid-19 pandemien. Vi har produceret film til Stop-HPV kampagnen, som skal få flere til at tage imod HPV-vaccinen og dermed mindske risikoen for kræft. Senest har vi produceret film til en kampagne om fødselsdepression, som kan ses på Sundhedsstyrelsens hjemmeside her: https://www.sst.dk/da/Foedselsdepression/
Filmene bruges på forskellige måder og sendes ud via tv, sociale medier og gennem forskellige typer af samarbejder og bliver set af mange. Så mange, at Stop-HPV kampagnen modtog en Advertising Effectiveness Award i 2018.
For DR design har vi produceret, filmet og klippet kanalidentiteter til DR1. De små klip lå mellem DRs udsendelser og var med til at forme den visuelle identitet på kanalen.
Udover idents, har vi været involveret i en række programmer, bl.a. DR1 dokumentaren “Terroristen der fik frit lejde”, hvor vi filmede og klippede projektet, samt tilrettelagde rekonstruktion og komponerede musik. Vi har også lavet post-produktionen og komponeret musik til “Blomsterberg og Price i de kongelige køkkenhaver”.
Østerbro Teater er en kulturinstitution bestående af tre scener: Østre Gasværk Teater, Teater Republique og Revolver, beliggende på Østerbro i København. Vi har haft fornøjelsen af at samarbejde med dem siden 2018 og har stået for produktionen af forskellige film til markedsføring og reklame på sociale medier og tv.
Vi producerer teasere og trailers til forestillingerne, laver interviews med skuespillere og instruktører og skaber film, der går bagom og viser lidt af, hvad der ligger bag de store produktioner.
Senest har vi lavet trailere til musicalen Hair og en introduktion til Østre Gasværk teaters nye audio visuelle system TheatreMax™
Vi blev kontaktet af Elis’ marketingteam for at udvikle og producere en reklamefilm, der med udgangspunkt i deres CSR-strategi kunne formidle deres engagement i at skabe en mere bæredygtig forretning. Elis ønskede at sætte fokus på deres CSR-initiativer og bæredygtige forretningspraksis på tværs af alle deres services. I samarbejde udviklede vi konceptet til filmen, som blev optaget på forskellige Elis-lokationer på Sjælland.
Filmen er nu en central del af Elis’ kommunikation og er blevet udsendt via deres platforme og bruges som tv-kampagne.
Teknologipagten er et ambitiøst projekt, der sigter mod at styrke Danmarks digitale kompetencer og innovationsevne. I samarbejde med kommunikationsbureauet Primetime har vi produceret en række kampagnefilm, som skulle gøre opmærksom på de tekniske videregående uddannelser og give et indblik i nogle af de færdigheder, man kan tilegne sig gennem dem.
Vores team stod for produktionen, hvilket omfattede casting, lokation scouting, optagelser, klipning og color grade af videoerne. Disse videoer bliver brugt på Teknologipagtens platforme og sociale medier.
Vi har fornøjelsen af at samarbejde med Tivoli, en af Danmarks mest populære attraktioner og kulturinstitutioner. Igennem vores samarbejde har vi produceret forskellige filmtyper, herunder eventfilm, teasere for koncerter og teatertrailere – alt sammen i tæt samarbejde med Tivolis marketingafdeling.
De videoer, som vi har produceret, bliver brugt både på sociale medier og i tv, og vi bestræber os altid på at finde den bedste måde at præsentere Tivolis unikke atmosfære og oplevelser på.
En af vores seneste opgaver var at producere videoer til Have- og Blomsterfestivalen, som er en fast begivenhed i august og september. Udover det har vi for nyligt også lavet videoer til Tivolis klassiske sommerkoncerter og Tivolis opsætning af balletten Nøddeknækkeren.
For Alpha Forlag producerede vi en bog-trailer til Mikkel Birkegaards krimi “Efterfølgerne”. I samarbejde med Alpha Forlags marketingafdeling udviklede vi en simpel, men spændingsfyldt ide, der med udgangspunkt i bogen fortæller historien om et mord i et podcast-studie.
Filmen findes på Alpha Forlagets og deres samarbejdspartneres kanaler.
ATEA ønskede en række medarbejderportrætter til deres kampagne “Vi bygger Danmark med IT”. I samarbejde med Heartbeats producerede vi 9 film, hvor hver medarbejder skriftligt besvarede en række spørgsmål. Vi omsatte svarene til manuskripter med en varighed på 1-1:30 minutter og stod for optagelse, klipning og color grade af filmene.
Filmene giver både et indblik i, hvem der arbejder i de mange forskellige afdelinger hos ATEA, samt en indsigt i hvilke tjenester ATEA kan tilbyde. Filmene blev delt på sociale medier samt på ATEAs egne platforme.
For Aamanns har vi produceret en række film om medarbejdere, der er en del af at firmaets indsats for at rekruttere nye kokke til Aamanns forskellige restauranter. Ydermere har vi produceret en række film med Aamanns kendte smørrebrød.
Filmenene er blevet brugt på SOME og som content til firmaets hjemmeside.
Heltemus har siden 2015 produceret en række storslåede musicals, der har turneret rundt i Danmark. Vi har siden 2018 arbejdet tæt sammen med den kunstneriske ledelse og marketing i udvikling og produktion af teaser-film, trailere, behind the scenes film og event-film til produktionerne.
Filmene er blevet brugt på social medier og som tv kampagner.
For Nationalmuseet har vi produceret en række forskellige produktioner. Vi har lavet reklamefilmen til “Omstillingen” i samarbejde med kommunikationsbureauet Radius. Vi har lavet event film, udstillingstrailere og interview film i samarbejde med museets kommunikationsafdeling som reklame for forskellige udstillinger og initiativer museet har stået bag.
Filmene er blevet brugt på Nationalmuseets platforme.
For EY producerede vi i samarbejde med Heartbeats en række film til den årlige “Sustainability award” der uddeles sammen med Dansk Erhverv. Filmene blev optaget rundt omkring i København og vi stod for at skabe en ramme, der kunne transporteres rundt og binde interviewsene visuelt sammen.
Filmene blev brugt af EY og Dansk Erhverv til at fremme tilmeldingen til prisen via deres social medier og andre platforme.
Kræftens Bekæmpelse kontaktede os, da de manglede et produktionsselskab til deres kampagne “Ja tak, lidt mindre”. Gennem en god dialog med KBs marketingsafdeling og projektlederne af kampagnen, fandt vi frem til en ide som kunne vise den problematik mange står i, når de skal styrer ur-hjernen gennem alle de fristelser der findes i en buffet. Det blev til en sjov film, der kombinere animation og optagelser, som vi planlagde, filmede og colorgradede.
Ud over at producere film til kampagnen “Ja tak, lidt mindre” har vi også lavet Stop HPV kampagnen i samarbejde med kommunikationsbureauet Primetime. Stop-HPV kampagnen havde til mål at genoprette tilliden til HPV-vaccinen og har fået tilslutningen til HPV-vaccination til at stige igen.
Til Stop-HPV kampagnen leverede vi en række case-film. Vores film om Eigil blev vist til Advertising Effectiveness Award, hvor Primetime vandt en pris for kampagnen.
I forbindelse med overenskomstforhandlingerne OK18 fulgte vi formand Anders Bondo over en længere periode mens forhandlingerne spidsede til. Det blev til nogle lange dage i forligsinstitutionen, hvor vi som et af de eneste kameraer i bygningen fik lov til at følge forhandlingerne helt tæt på.
Yderemere filmede vi en række små film til kampagnen “Væk tilliden” i samarbejde med Advice.
Hos Lactocare, havde man behov for en række reklamefilm, der kunne forklare deres produkt og hvilke gode effekter dette kan have. Derfor udviklede vi, i samarbejde med Primetime, en række manuskripter, der gennem en families travle hverdag og med et glimt i øjet, fortæller om hvor svært det kan være at få samme gode effekt, som hvis man tager Lactocare.
Filmene blev brugt på Lactocares platforme og sociale medier.
I forbindelse med udgivelsen af bogen “Barn af besættelsen”, producerede vi denne trailer forlaget Gyldendal.
Filmen blev brugt på sociale medier, i busser og på messer i hele landet.
Kampagnen ”Vi bygger for livet” har til formål at vise nogle af de nye initiativer og tiltag, der udvikles i takt med at de store sygehusbyggerier rundt om i landet bliver færdige.
Vi har produceret 11 film til kampagnen, som viser ildsjæle fra landets forskellige regioner og hvordan nytænkning og synergi kan være med til at skabe et bedre sygehus tilbud til os alle.
Region Hovedstaden ville gerne lave nogle små animationsfilm, der forklare nogle af de særheder der findes i vores offentlige transport. Vi tog opgaven på os og producerede alt fra manuskripter til grafiske elementer og animationer, inden vi endeligt indspillede en række speaks i vores studie.
Filmene blev vist op til kommunalvalget 2017 og kørte på sociale medier, i busser og tv.
For Danmarks Underholdningsorkester har vi produceret teaser og traile film til Haydn Festival 2022 og 2023. Festivalen er en årlig begivenhed i Konservatoriets koncertsal og er et af orkesterets største arrangementer.
Vi glæder os.